Urýchlite poskytovanie aplikácií, komunikáciu, zjednodušte transformáciu IT, posilnite kybernetickú odolnosť a analyzujte včas, aby ste mohli konať.
FILR
Bezpečné zdieľanie súborov na podnikovej úrovni a spoločné úpravy pre pracovníkov kdekoľvek.
Bezpečne zdieľajte súbory so systémom Filr.
Udržujte firemné dáta v bezpečí a zároveň poskytnite mobilným profesionálom priamy prístup k domácim priečinkom, zdieľaným sieťovým priečinkom a osobným súborom.Synchronizácia súborov a hosťované služby sa v posledných rokoch znásobili, ale len málo z nich vám umožňuje využiť vaše vlastné zabezpečenie podnikovej triedy a väčšina z nich vyžaduje ďalšie úrovne správy. Okrem toho, prečo synchronizovať a hostiť súbory niekde inde, keď sú už dostupné v domovských priečinkoch vašich používateľov a zdieľaných sieťových priečinkoch? Všetko, čo musíte urobiť, je poskytnúť používateľom jednoduchý, kedykoľvek a kdekoľvek prístup, ktorý chcú. Micro Focus Filr poskytuje prístup k súborom a zdieľanie z akéhokoľvek zariadenia. Používatelia dostanú to, čo chcú; máte stále kontrolu nad svojimi súbormi a bezpečnosťou.
GroupWise
E-mail, okamžité správy, kalendár, správa kontaktov a plánovanie úloh pre dnešný mobilný svet.
GroupWise poskytuje zamestnancom robustné nástroje pre e-mail, kalendár, správu úloh a správu kontaktov, nech sa potulujú kdekoľvek. To isté platí pre správcov, ktorí získajú efektívnu a webovú správu, ktorá im umožní monitorovať, spravovať a uskutočňovať veci na cestách.
Načo je dobrá sila bez flexibility? GroupWise poskytuje koncovým používateľom flexibilné, dynamické rozhranie, ktoré funguje tak, ako chcú pracovať – a slobodu robiť (alebo meniť) rozhodnutia podľa vlastného uváženia. Podporuje tiež platformy a zariadenia, ktoré potrebujú správcovia, a dokonca sa prispôsobuje na prácu s Active Directory a Microsoft Exchange.
Potrebujete vo svojom prostredí spustiť súčasne GroupWise aj Exchange? Nebojte sa – môžete to urobiť s riešením koexistencie pre výmenu.
MDM
Mobile Device management poskytuje pokročilé ovládacie prvky zariadení a správu zásad pre iOS a Android a ďalšie zariadenia s podporou ActiveSync – všetko z jedinej administratívnej konzoly.
Rozšírte správu koncových bodov na všetky mobilné zariadenia vo vašom IT prostredí z jedinej administratívnej konzoly. Chráňte sa pred rizikom pomocou bezpečnostných zásad a spravujte zariadenia vo vlastníctve zamestnancov aj spoločnosti.
Schopnosť šifrovať, uzamknúť a vymazať zariadenia vám umožňuje spravovať údaje na základe úrovne zabezpečenia, ktorú vaše odvetvie a organizácia vyžaduje.
Over-the-air, hands-off enrollment
automatizuje proces registrácie každého nového zariadenia využívaním prihlasovacích údajov používateľa poštového servera ActiveSync počas procesu registrácie zariadenia.
Správa aplikácií a súborov zaisťuje, že správne aplikácie a súbory sú dostupné pre oprávnených používateľov.
OES
Poskytuje kritické služby a funkcie, na ktoré sa spoliehate a ktorým dôverujete, vrátane správy súborov, tlače, siete a úložiská v rámci celého vášho podniku
Open Enterprise Server (OES) poskytuje robustné sieťové, súborové a tlačové služby pre vášu spoločnosť na najpokročilejšej platforme Linux, SUSE Linux Enterprise. Poskytuje základné služby ako Windows Server vrátane sieťového ukladania súborov a prístupu k nim, tlačových sietí, nasadzovania ovládačov, správu založenú na identite a sieťovú konektivitu pre klientske zariadenia Windows, Mac a Linux. Umožňuje podnikom využívať špičkové inovácie za nižšiu cenu nákladov. Služby ako DHCP, AD, domény, DNS, RDP, SMB, FTP sú samozrejmosťou.
Vibe
Spojte ľudí, projekty a procesy na jednom bezpečnom mieste, aby ste zvýšili produktivitu tímu.
Vytvorte si svoj intranet jednoducho
Použite Vibe na rozšírenie alebo nahradenie existujúceho intranetu. Pomocou jednoduchého presúvania myšou môžu vaše tímy vytvárať vlastné vstupné stránky a spravovať ich obsah – a to všetko samostatne. Sledujte, ako dynamické interakcie prekvitajú prostredníctvom zdieľaných dokumentov, prieskumov a blogov. A nemusíte tráviť týždne alebo mesiace nastavovaním stránok. Vyberte si šablónu z našej knižnice, prispôsobte si ju a máte hotovo.
ZCM
ZENworks Configuration Management je pripravený pomôcť vašej organizácii automatizovať a presadzovať procesy správy IT počas životných cyklov všetkých zariadení vo fyzickom, virtuálnom a cloudovom prostredí.
Spravujte všetky svoje zariadenia
Pomocou ZENworks Configuration Management môžete spravovať všetky svoje stolné počítače, notebooky a mobilné zariadenia z jedného centrálneho miesta a podobným spôsobom. Od aplikácie konfigurácií, distribúcie softvéru alebo zabezpečenia zariadení používa ZENworks konzistentnú správu
paradigma naprieč všetkými typmi zariadení.
iPrint
Ponúka jedinečné, škálovateľné riešenie na správu celej vašej tlače z viacerých pobočiek a z akéhokoľvek zariadenia.
Multiplatformová tlač je teraz dostupná zo všetkých mobilných zariadení. iPrint umožňuje koncovým používateľom jednoducho nájsť a nainštalovať tlačiarne. Poskytuje globálny prístup k tlačiarňam, prispôsobiteľné zobrazenia akéhokoľvek tlačového prostredia, flexibilné konfigurácie nasadenia tlače a jednoduchú a zabezpečenú tlač.